Napisz do nas

Napisz do nas

Jeśli masz pytania lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji.

kt-ico

Zadzwoń

Zadzwoń

Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu:

tel. +48 22 299 2015

Zgłoś błąd

Zgłoś błąd

Zauważyłeś błąd na stronie lub w panelu? Koniecznie zgłoś nam ten fakt.

kt-ico

Najczęściej zadawane pytania

Jakie informacje mogę przekazać w wiadomości?

Możesz przekazać wszystko, co dla Ciebie ważne: wspomnienia, którymi chcesz się podzielić z bliskimi, list pożegnalny, ale także praktyczne informacje, takie jak miejsce przechowywania ważnych dokumentów.

Kto, poza mną, ma dostęp do stworzonych przeze mnie listów?

Wyłącznie Ty masz dostęp do swoich listów. Nasz system został zaprojektowany z myślą o pełnej poufności tworzonych przez Ciebie listów więc nawet administratorzy zyskują do nich dostęp dopiero w momencie kiedy w procesie monitoringu ustalimy, że nadszedł odpowiedni moment na realizację wysyłki.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak. Cały serwis jest zabezpieczony certyfikatem SSL, który szyfruje wszystkie przesyłane dane. Dzięki odpowiednim zabezpieczeniom, opracowanym przez naszych specjalistów IT masz pewność, że Twoje dane są u nas w pełni bezpieczne. Stworzone przez Ciebie wiadomości ujrzą światło dziennie wyłącznie, jeśli będziemy mieć 100% pewność, że nadszedł odpowiedni czas na realizację wysyłki.

Czy mój film wideo jest gdzieś udostępniany np. na YouTube?

Nie. Twój film wideo jest przechowywany wyłącznie na naszych serwerach i nie jest nigdzie udostępniany. W momencie wysyłki Twoich wiadomości do bliskich, link do filmu zostanie wpisany w treść listu. Dodatkowo, znajdzie się tam także hasło umożliwiające odtworzenie filmu wyłącznie przez osoby do których skierowany jest list.

Jak wygląda proces weryfikacji mojego statusu, zanim mój list zostanie wysłany?

Cały proces składa się z trzech etapów, podczas których robimy wszystko, aby móc z całą pewnością potwierdzić Twój aktualny status. Szczegółowy opis procesu znajdziesz tutaj – Jak to działa?

Czy są jakieś dodatkowe koszty poza tymi w cenniku?

Nie. Podane w cenniku koszty to jedyne, jakich możesz się spodziewać.

Czy mogę zapłacić gotówką?

Nie. Jest to jeden z elementów weryfikacji. Ze względu na bezpieczeństwo Twoich danych płatność za pośrednictwem Twojego konta bankowego jest jedyną możliwością.

Czy mój list ma znaczenie pod kątem prawnym (spadek itp.)?

Nie. Treści stworzone przez Ciebie mają charakter informacyjny i nie rodzą konsekwencji prawnych z puntu widzenia prawa np. spadkowego.

Co, jeśli zapomnę potwierdzić swój status w procesie weryfikacji?

Proces weryfikacji jest tak skonstruowany, że wielokrotnie próbujemy się z Tobą kontaktować przez różne kanały: email, sms oraz telefon. Prawdopodobieństwo, że nie uda nam się z Tobą skutecznie skontaktować przez 28 dni jest niskie. Jeśli jednak w trakcie tego procesu nie zdołamy się z Tobą skontaktować w celu potwierdzenia Twojego statusu, przystąpimy do realizacji Twojego zlecenia.

Co się dzieje jeśli osoba, którą wskażę nie odbierze listu?

Może się zdarzyć, że wysłany list nie zostanie odebrany w terminie i do nas wróci. Wszystkie listy przechowujemy w bezpieczny sposób i dołożymy wszelkich starań by poinformować wskazaną osobę i dostarczyć jej przesyłkę.

Czy list może zostać wysłany za granicę?

Nie. Aktualnie realizujemy wysyłki tylko w obrębie terytorium Polski.